Orange Carbon

mükemmel

--------------- Ekleme ---------------

büğolo oloıloığ loloıoıo
 

0 Rh(-)

Üye
tşkler çok saol sabahtan beri adam gibi bi tema arıyodum
 

mafya.34

Üye
tema gerçekten çok güzel
 

gbrt

Üye
bu ne biçim site bi tema bile alamıyom bu siteyi yapana yuhhhhh!
 
Bu tema çok güzel. K770i ye nasıl yüklenecek? Dosya uzantısı .dm şeklinde. Tema uzantısı .thm idi. Nasıl yükleyeceğiz bu temayı?