Optimus Black / Semc Debrand Engine V2.0 - Android 2.3.7

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Optimus Black / Semc Debrand Engine V2.0 - Android 2.3.7
Semc Debrand Engine

This rom have components from SEMC Debrand Engine by Achotjan. Don't forget to click THANKS on his .

Note

1. All components from this rom unportable to other roms. Dont ask me about port component from rom.
2. No use components from this rom on other roms without my permissions

Screensots





Requirements

- CWM

Features

Android 2.3.7
Root
Xperia Apps
Xperia UI
Xperia Themes
Xperia Dialer
Xperia Keyboard
Xperia Music
Xperia Messages
Xperia Live Ware
Xperia Calendar
Xperia Sport Apps
Other Xperia Apps
Clear Bass
Clear Audio EQ
Virtual Surround
xLOUD
BraviaEngine
DLNA
TrackID
Facebook Inside
CyanogenMod Features

Downloads



Old versions



Installation

  1. Download *.zip file and push to your sdcard
  2. Boot into Recovery
  3. Back up your existing installation
  4. Select Install zip from sd card
  5. Choose zip from sd card
  6. Find the *.zip file
  7. Scroll through and hit Yes, install *.zip file
  8. Wait for the installation to finish
  9. Make wipe! Important!
  10. And Reboot recovery
After initial reboot, reboot a second time and you're all set

Not: Şuan bu romu kullanıyorum gayette iyi tavsiye ederim arkadaşlar.




 
Tepkiler: alaStar

ofpistan

Üye
zeustan daha mı iyi, eğer öyleyse hemen zeus'u backuplayıp bunu denerim
 
    Konu Sahibi
Tek sorun oda belkide benden kaynaklıdır wifi bağlantısı olmuyor Lakin son derece güzel görüntülere sahip.. Benim çok hoşuma gitti wifininde çalıştığını söylüyorlar ancak bende çalışmıyor :S
 

ofpistan

Üye
telefonu wipe yapıp tekrar kurmak çözüm olabilir
bildiğim kadarıyla zeusta da xperia temeli kullanılıyor, bunun en güzel örneği ekran kapanırken çıkan eski tv stili kapanma efekti
 
    Konu Sahibi
telefonu wipe yapıp tekrar kurmak çözüm olabilir
bildiğim kadarıyla zeusta da xperia temeli kullanılıyor, bunun en güzel örneği ekran kapanırken çıkan eski tv stili kapanma efekti

bana bir kaç romdada aynı şey olmuştu, wipe değil kralını yapıyorum yine banamısın demiyordu bundada demiyo :S
 

ofpistan

Üye
Zeus arıza çıkarmadan değiştirmeyi düşünmüyorum açıkçası
aynı şekilde tekrar kurduğunuzda da wifi çalışmıyor ise sorun telefonda değil romdan kaynaklıdır sanırım
 
    Konu Sahibi
bu sefer kurdum fabrika ayarlarına döndüm sorun kalmadı (: rom sağlam
 

alaStar

Üye
teşekkürler güzel birşeye benziyor
 
Tepkiler: technoshark
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...