Operatör logosundan kurtulun...

sekajmer

Üye
Vodafone kullanıyorum telefonum 6630. Ne yazık ki bende çalışmadı çalışsa iyi olurdu aslında

arkadaşım bende denedim olmadı ben sana anlatım sen şimdi mesajlara yeni mesaj büyük harflerle NOKIA 6630 yaz 3840 a gönder hemen mesaj gelcek. Gelen mesajı kaydet sonra ana ekrana gel 1-2 dakika sonra yeni logo gelcek
sen gerisini halleder sin
 

cosi

Üye
teşekkürler