Operatör logosundan kurtulun...

.Teşekkürler..Teşekkürler..Teşekkürler.
 
birde bu operatör logo yazısını değişebilsek iyi olur
 
Yararlı bir paylaşım emeğine sağlık....
 
Teşekkürler Süper Paylaşım
 
Kullanılan operatörle alakası yok bence bunun
Bende işe yaradı sağol
 
Vodafone takılı 6630'da olmuyor. Ne silinebiliyor ne de yerine yenisi konulabiliyor. Telsim'den Vodafone'a dödükten sonra böyle bir sorun ortaya çıktı. Olduğunu iddea eden arkadaşların bulunduğu bölgede 3G mevcuttur. Zaten 3G'ye sabitleyince de Vodafone yerine Telsim yazıyor. Bu yüzden de oluyor değişiklik. Vodafone yazarken olmaz yani
 

ghost841

Üye
güzelmiş ama logoyu seviyorum
 
Kimse de 3G'nin çekmediği bir 6630'da VODAFONE yazarken operatör logosuna müdahele edebildiğini iddea edemez

--------------- Ekleme ---------------

Vodafone takılı 6630'da olmuyor. Ne silinebiliyor ne de yerine yenisi konulabiliyor. Telsim'den Vodafone'a dödükten sonra böyle bir sorun ortaya çıktı. Olduğunu iddea eden arkadaşların bulunduğu bölgede 3G mevcuttur. Zaten 3G'ye sabitleyince de Vodafone yerine Telsim yazıyor. Bu yüzden de oluyor değişiklik. Vodafone yazarken olmaz yani
 
N72 de denedı bir fak göremedım FExplorer ile opologo alıyorum fakat birşey olmuyor
 


VODAFONE OPERATÖR LOGOSU sorununua son ! (s60)

Vodafone hat kullanan kimi s60 telefon modellerinde 3G'ye geçildikten sonra operatör logosunu değiştirme ya da Vodafone yerine Telsim yazsının gelmesi gibi bir sorun ortay çıktı. 6630 telefonumla bizzat ben de bu sorunu yaşayan ve bir sürü öneriyi uygulmama rağmen bir türlü halledemediğim ve kendi deneme yanılmalarımla keşfettiğim bu problemin

çözümünü İLK DEFA MaxiCep.com'a özel olarak açıklıyorum:
Ayrıntılı bilgi için tıkla :
http://www.maxicep.com/vodafone-des...operator-logosu-sorununua-son-s60-387529.html
 
Çilekeş kardeş bana bikaç tema versene tema bölümündekiler hiç güzel değil
 

caner90

Üye
sağol emeğine sağlık
 
iyide aga bunu saten n72 telefonda hücre bilgi ekranı ayarlarından kaldırabiliyosun hemde programsız