Operatör logosundan kurtulun...

ilquer

Üye
6680 vodafone olmuyor sevinmiştim bu sefer olacak diye ama
 

Thales

Üye
Saol teşekkürler
 
Emeğine sağlık çilekeş şimdi avea logosu kalktı ekrandan...
 
telefonu kapat bekle 1 dakka falan dayı oglunun 6630 yükledik vodofonda oldu
 

yilpa

Üye
emeğine sağlik vodafone de olmadı.
 
Ben bunu fexpolerden kendi resimi atıorum ole daha iiiiii
 
operatör logosunu nasıl geri getireceğiz
 

cinekop

Üye
eline sağlık kolay gelsin
 

eroltr34

Üye
sağol birader sadece flaşdan açarsam çalışyuo, sonra yine kayboluyo
 
kardes bunun GNCTRKCLL olanini yaparmisin
 
teşekkürler. paramızı almaktan başka ne yaparlarki (operatörler)
 
kardeş telefonu iyice nasıl kapatabilirim ki
bataryayı felan mı çıkarmam lazım
şaka bi yana emeğine sağlık tşkler..
 

Bulut_86

Üye
Paylaşım için teşekkürler Cilekeş Kardeş