> çileke$ < Üye Mr.Trojan' Alıntı: Emeğine sağlık çilekeş şimdi avea logosu kalktı ekrandan... Genişletmek için tıkla ...
Mr.Trojan' Alıntı: Emeğine sağlık çilekeş şimdi avea logosu kalktı ekrandan... Genişletmek için tıkla ...
sneijder_23 Üye > çileke$ <' Alıntı: Arkadaşlar sizin için sis yaptım resimde gördüğünüz gibi logo bölümünde hiç bişey olmayacaktır Turkcell vodafone ve avea farketmez yükledikten sonra telefonu iyice kapatıp tekrar başlatın...kolay gelsin... Genişletmek için tıkla ... kardes bunun GNCTRKCLL olanini yaparmisin
> çileke$ <' Alıntı: Arkadaşlar sizin için sis yaptım resimde gördüğünüz gibi logo bölümünde hiç bişey olmayacaktır Turkcell vodafone ve avea farketmez yükledikten sonra telefonu iyice kapatıp tekrar başlatın...kolay gelsin... Genişletmek için tıkla ... kardes bunun GNCTRKCLL olanini yaparmisin
mariotime Üye kardeş telefonu iyice nasıl kapatabilirim ki bataryayı felan mı çıkarmam lazım şaka bi yana emeğine sağlık tşkler..
kardeş telefonu iyice nasıl kapatabilirim ki bataryayı felan mı çıkarmam lazım şaka bi yana emeğine sağlık tşkler..