Opera yavaşlıyor mu??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Opera yavaşlıyor mu??
Bayanlar baylar benim sorum şu operamini 7 sanki zaman geçtikçe yavaşlıyo gibime geliyo böyle bişey var mı??
 

SHS

Üye
aksine mini next hızlı
 

Hasan

Üye
saçma sapan sayfalar açıyor birakicam bu operayı

----------Eklendi @ 20:22:41 ---------- Yazıldı @ 20:22:07 ----------

ikide bi hata sonra boş sayfalar açmalar falan
 

SHS

Üye
evet o oluyor bazen
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Ya mesela bende opera mini next handler kullanıyorum yanlış sayfa açmıyo ama mesela
1-ekrana basılı tuttuğumda kopyala seçeneği çıkıyo ama kopyalama yapmıyo
2-sanki uygulamada 10 dk durduktan sonra yavaşlamaya başlıyor
 
ewt o bend de olyor ama sorun dgl o kadar
 

Metin MF

Üye
ben opera mini 6.1 kullanıyorum evet yavaşlıyor
 

Haydar

Emekli Yönetici
saçma sapan sayfalar açıyor birakicam bu operayı

----------Eklendi @ 20:22:41 ---------- Yazıldı @ 20:22:07 ----------

ikide bi hata sonra boş sayfalar açmalar falan

aynen öyle aynen sinir oldum ya bi sayfayı açana kadar bin tane hata veriyor
 

Hasan

Üye
bu arada oupeng kullanıyorum ben
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Oupeng normal mi handler mi??
 
opera next gittikçe düzeliyor sizin mod ayarsız aliba reksio.ini dosyasını düzenleyin
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Abi senin o sitede verdiğin işte bazen takılıyo kalıyo siteleri açmıyo
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Ben çalışıramasım kendi telefonumda handleri yaw sürekli hata verdi
 
 

Hasan

Üye
ılyas abi başka bi sitede paylaş o site herzaman açılmıyor çok dandik
 
Opera 7 Next gittikçe telefonla kavraşıyor. Ama e63 uyumlu değil. mini.opera.com da hala 6.5 son sürüm görünüyor e63 için.
 
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...