Opera mini & UC WEB internet tarayıcıları bir arda tek program şeklinde.MAXICEP
Arkadaşlar daha önce forumda paylaştığım 4'ü bir arada internet tarayıcı program fazla büyük olduğu için bazı s40 telefonların dinamik hafızası yetersiz geliyor ve hatalar veriyor.
Bende daha kullanışlı olsun diyerek sadece opera mini4 ve Uc web7 nin karışımı bir program birleşimi yaptım.
Boyutu daha küçük olduğu için hata olmayacağını umuyorum ben 4ü bir arada olanı daha çok kullanıyorum.bunu hata alanlar için öneriyorum. Iyi kullanımlar.
yapabilirm ama bazı telefonların işletim sistemi bunu desteklemez ve hata verir 4' birleştirilmiş olarak var zaten ama bazı telefonlar desteklemediği için ikili yaptım bunuda