Opel Astra 2011

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Sürücü koltuğuna bindim ama kontağı çevirmek nasip olmadı
Aracın duruşu çok hoş ,konforu da tabiki yerinde.
Aynı sınıfta olan bir Sirocco'ya 60-70 bin Lira vermektense,buna binerim
(Bir daha konuyla alakasız,sohbetler içersine girmemek dileği ile-mesajlarınız taşındı-. )
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
eline sağlık
ben hiç kullanmadım Opel ya
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
şimdi Kangoo var
 

Necmati

Üye
babamda kangoo istiyor..
ama ben sirocco
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Kangoo güzel ya ben beğendim
 

Necmati

Üye
güzelde arabayı ben kullancam ondan istemiyom pınar..
sirocco'mu istiyom
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
e ben de kangoo kullanıyorum sen de kullan ne var
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ya araba gidiyormu ? Tamam sorun yok o zaman. Neyi kullanırsan kullan be kardesim
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
ben de dedim ilkten ben kangoo kullanmam falan diye..ama güzel bak valla alın bence
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tamam x6 i satıp onu alıyorum
 

Necmati

Üye
zaten babam ısrarcı geçen honda civic'i beğendi alırmı acaba sirocco almam diyo..
51 milyarcık diyom almam diyo
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi

al al sen kangoo
 

Reşwan

Emekli Yönetici
bayan tipi sarmadı beni ama güzel bedava verseler binerim