Kerim. Üye one x gibi bir multimedia cihazından nexus4e geçersen sıkıntı çekersin.ses,kamera ve ekran kalitesi kötü nexus4ün.ama performans olarak çok daha iyi.
one x gibi bir multimedia cihazından nexus4e geçersen sıkıntı çekersin.ses,kamera ve ekran kalitesi kötü nexus4ün.ama performans olarak çok daha iyi.
ozakin70 Üye kerim336' Alıntı: one x gibi bir multimedia cihazından nexus4e geçersen sıkıntı çekersin.ses,kamera ve ekran kalitesi kötü nexus4ün.ama performans olarak çok daha iyi. Genişletmek için tıkla ... Aynen
kerim336' Alıntı: one x gibi bir multimedia cihazından nexus4e geçersen sıkıntı çekersin.ses,kamera ve ekran kalitesi kötü nexus4ün.ama performans olarak çok daha iyi. Genişletmek için tıkla ... Aynen