One S mi? S3 mü?

One S mi? S3 mü?


  • Kullanılan toplam oy
    7
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
One S mi? S3 mü?
Kısaca açıklayayım. Uzun zamandır aklımda One S var. S3 ün donanımının çok çok iyi olmasına rağmen şekli, rengi ve arayüzü hoşuma gitmiyor. One S i ince hafif ve arayüzünün hoşuma gitmesi sebebiyle çok seviyorum. Ancak S3 daha ucuz kalıyor One S in yanında.
Sizce ne yapayım. Donanımı iyi ve ucuz olduğu için S3 mü yoksa sevdiğim için One S mi?
 
Ben One S kullanıyorum çok çok iyi ve güzel bir telefon ama s3 daha iyi.Arayüz hoşuma gidiyor diyorsun.One X e bakmani şiddetle tavsiye ederim hem one S ten daha iyi hem de s3 ten..
 

ELumia

Üye
S3 daha iyi. Ama one x dersen, onu öneririm.
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Ben olsam S3 alırdım bu durumda. Ancak parayı arttırıp One X+ almak daha iyi olabilirdi tabi ki
 

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
Dostlar şöyle açıklayayım ilk önce nedense One X in fiyatı inmiyor One X+'ı da almam zor zaten iri bir telefon istemiyorum. Sadece S3 ün fiyatı One S ten daha ucuz olduğu için böyle arada kaldım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...