one m8 H+ sorunu

    Konu Sahibi
one m8 H+ sorunu
arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi telefonda mobil veri açıkken internet sürekli H oluyor hiç H+ göremedim acaba bu telefonda mı yok yoksa donanımla ilgili bir sorun mu? kullanıcı arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
iyi forumlar
güncel
 

apollo14

Üye
H+ simgesinin Türkiye de ki bir cihazda çıkması imkansız . Çünkü h+ yani High Speed Packed Access+'de LTE ve WiMax gibi 4g ' nin en çok tercih edilen bant turlerindendir. Henüz o alt yapı ülkemizde olmadığı için cihazında h+ çıkmaması normaldir. H+ çıkan arkadaslarda . Bir bağlantının 4g sayılabilmesi için yüksek mobilitede ( yani aracta, trende vs vs.. gibi araclardaysaniz ve hareket halindeyseniz ) hızının en az 100 Mbps , düşük mobilitede ( yani duruyor, yürüyor vs vs.. durumlardaysiniz ) hızın en az 1 Gbps olması lazım . Eğer bu hizlara çıkıp h+ simgesi de gören varsa Turkiyeye 4g gelmiş demektir. Hayırlı uğurlu olsun
 
    Konu Sahibi
bence yanılıyorsun arkadaşım. çünkü ben note2 de kullandım z2 de ikisinde de H+ görünüyordu. senin dediğin 4G teknolojisi gelince direk LTE olarak yazar zaten. ki note2 zaten 4G desteklemiyor bile
 

apollo14

Üye
bence yanılıyorsun arkadaşım. çünkü ben note2 de kullandım z2 de ikisinde de H+ görünüyordu. senin dediğin 4G teknolojisi gelince direk LTE olarak yazar zaten. ki note2 zaten 4G desteklemiyor bile
hacı ben bilgiyi chip.com.tr den bir makaleden edindim yanlışsa onların yanlışı ama yinede yanlış biseyde yok mesajım da çünkü dediğim hem h+ hem de bu hızlara cikiyorsaniz 4g dir demişim
 
    Konu Sahibi
hacı ben bilgiyi chip.com.tr den bir makaleden edindim yanlışsa onların yanlışı ama yinede yanlış biseyde yok mesajım da çünkü dediğim hem h+ hem de bu hızlara cikiyorsaniz 4g dir demişim
dikkatini çekeyim sen H+ türkiyede bir telefonda çıkması imkansız demissin. Ben de sana note2 de vardı dedim. demekki 4G ile alakası yok
 

apollo14

Üye
dikkatini çekeyim sen H+ türkiyede bir telefonda çıkması imkansız demissin. Ben de sana note2 de vardı dedim. demekki 4G ile alakası yok
bizim orda ironili bir sozde derler ki senin eşeğin kancik olsun. Senin dediğin doğru olsun anlamındadır . Birisine birseyi anlatır anlatırsın kendi dediğine diretirse söylenir . Bence biraz işin teknik yönünü daha iyi anlatan bu konuyla ilgili daha teknik bilgilerin olduğu bir sayfaya bir göz at derim . Sana kaba taslak bir linkte vereyim :
Yani kısacası dostum cihazın seni kandırıyor.
 
    Konu Sahibi
hadi senin eşeğin kancık olsun ne diyeyim artık. seninle tartışmaya girmeyecem çünkü biliyorum ki kaybeden ben olacam