ycg35 Üye herkes tebrik etmiş bnde tebrik ediim bari tebrikler omayra yeni görevinde başarılar diliyorum...
omayra Üye Evet artık utanıyorum konu gerilerde kalsın diye yanıt yazmıyorum, bi bakıyorum gene çıkmış Cümleten teşekkür ettim, belki işe yarar bu sefer
Evet artık utanıyorum konu gerilerde kalsın diye yanıt yazmıyorum, bi bakıyorum gene çıkmış Cümleten teşekkür ettim, belki işe yarar bu sefer
canturgay Üye omayra' Alıntı: Evet artık utanıyorum konu gerilerde kalsın diye yanıt yazmıyorum, bi bakıyorum gene çıkmış Cümleten teşekkür ettim, belki işe yarar bu sefer Genişletmek için tıkla ... yine tutmadı sanırsamm..
omayra' Alıntı: Evet artık utanıyorum konu gerilerde kalsın diye yanıt yazmıyorum, bi bakıyorum gene çıkmış Cümleten teşekkür ettim, belki işe yarar bu sefer Genişletmek için tıkla ... yine tutmadı sanırsamm..