Omayra artık admin!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bora006

Üye
hayırlı olsun başarılar dilerim
 
Hayırlı olsun Yeni gorevinde basarılar
 
Ooo omayra ablacım, hayırlı olsun yaa valla çok sevindim
Tebrik ederim, başarılar
 

omayra

Üye
Teşekkür ederim arkadaşlar
 

CanceR

Üye
şimdi bişi dicem gülceniz ben omayra'nın bayan olduğunun daha şimdi öğreniyom zuahaha
 

leiche

Emekli Yönetici
rütbe rengi bile pembe oldu
 

DiaBLoS

Admin
Allah utandırmasın yeni görevinizde başarıLar.
 

safakk

Üye
omayra ablacım tebrik ederim yeni rütbeni
 

omayra

Üye
teşekkür ederim arkadaşlar, bu arada şafak, ninelikten ablalığa mı terfi ettim , gözümden kaçmadı
 

omayra

Üye
Onunla ilgisi yok, sadece samimiyet arttı zamanla sanırım
 

thebora

Üye
tebrik ederim,çok sevndim gerçekten,yeni görevinde başarılar dilerim,çok yakıştı sana gerçekten
allah utandırmasın...
 
Göz atmak dışında artık müdahele etme yetkini kullanmak zamanla hoşuna gidecektir

Tebrik ederim, MaxiCep Yönetiminde geçmişten hatırladığım isimleri görmek hoş..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...