- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Olur mu bu yaa :( :( :(
Ya ben lise 2 ye geçtim lise 1 de sabahçıydım nefret ettim sabahtan ben bilişimde okuyorum sabahçı olayı yetmezmiş gibi sadece web tasarımcılığı görecekmişiz ama sınıfın tamamı bende dahil veri tabanı istiyor şimdi napcaz içime dert etti
liseliye bakya bide yasina 24 yazmis :
liseliye bakya bide yasina 24 yazmis :
foruma kaydolduğumda forumla bu kadar kaynaşcağımı sanmıyodum
kaynaştığına göre düzelt bence biraz ısrar ederseniz değişmez mi
ya değiştirmeyi düşündümde kendim ayarlayabilseydim değiştircektim şimdi kim admine mesaj atcak
----------Eklendi @ 23:22:22 ---------- Yazıldı @ 23:19:53 ----------
liseliye bakya bide yasina 24 yazmis :
2 sene sonra bitiyo lise gelcem 2 sene önce bana böyle böyle diyodun dicem
----------Eklendi @ 23:26:12 ---------- Yazıldı @ 23:22:22 ----------
16 yaşındayım ama 24 yaşının olgunluğunuda taşırım bu zamana kadar kimse anlamadıysa demekki o olgunluk var
2 sene sonra bitiyo lise gelcem 2 sene önce bana böyle böyle diyodun dicem
uzulme aslanım oda biterr
bende 16 yazmıştım 2-3 ay önce değiştirdim bu arada aramızda 1 yaş var o zaman
olsun fazla degil
----------Eklendi @ 01:41:05 ---------- Yazıldı @ 01:36:55 ----------
mrk etmeyin gizlemiyodm ztn yasimi uyeligi kurarken forumda indirmem gereken bi icerik vardi onu indirmek icin kaydolmustum oda sallama bilgilerle kurdum mesela ilk adim asdewx guzel bi nick hic bi forumda yok dogum tarihinin gun ay kisimlari bana yil kismi abime ait
- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...