Olur mu bu yaa :( :( :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Olur mu bu yaa :( :( :(
Ya ben lise 2 ye geçtim lise 1 de sabahçıydım nefret ettim sabahtan ben bilişimde okuyorum sabahçı olayı yetmezmiş gibi sadece web tasarımcılığı görecekmişiz ama sınıfın tamamı bende dahil veri tabanı istiyor şimdi napcaz içime dert etti
 

'Patron

Üye
liseliye bakya bide yasina 24 yazmis :
 

Dafny

Üye
24 yaşındasın sanıyordum
 
kaynaştığına göre düzelt bence biraz ısrar ederseniz değişmez mi
 
    Konu Sahibi
ya değiştirmeyi düşündümde kendim ayarlayabilseydim değiştircektim şimdi kim admine mesaj atcak

----------Eklendi @ 23:22:22 ---------- Yazıldı @ 23:19:53 ----------

liseliye bakya bide yasina 24 yazmis :
2 sene sonra bitiyo lise gelcem 2 sene önce bana böyle böyle diyodun dicem


----------Eklendi @ 23:26:12 ---------- Yazıldı @ 23:22:22 ----------

24 yaşındasın sanıyordum
16 yaşındayım ama 24 yaşının olgunluğunuda taşırım bu zamana kadar kimse anlamadıysa demekki o olgunluk var
 

Dafny

Üye
Ben sezmiştim de
 

.BlueTR

Üye
bende 16 yazmıştım 2-3 ay önce değiştirdim bu arada aramızda 1 yaş var o zaman
 
    Konu Sahibi
olsun fazla degil

----------Eklendi @ 01:41:05 ---------- Yazıldı @ 01:36:55 ----------

mrk etmeyin gizlemiyodm ztn yasimi uyeligi kurarken forumda indirmem gereken bi icerik vardi onu indirmek icin kaydolmustum oda sallama bilgilerle kurdum mesela ilk adim asdewx guzel bi nick hic bi forumda yok dogum tarihinin gun ay kisimlari bana yil kismi abime ait
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...