olamaz böyle şey

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

0live456

Üye
Kimisi 12'sinde girer kimisi 18'inde kimisi 20'sinde.Belli olmaz bu konular her yaşın bir güzelliği ve şartları vardır.
 

Elektr0

Üye
Ne oldu Aziz Pirim yaa
 
    Konu Sahibi
o zaman yaşadıgın çevre sayesinde davranışların degişmiş olabilir.bence o kadar kafana takmana gerek yok.
olabilir ama sonuç olarak bazen kötü oluyorum

----------Eklendi @ 23:01:20 ---------- Yazıldı @ 22:59:17 ----------

Ne oldu Aziz Pirim yaa


----------Eklendi @ 23:03:11 ---------- Yazıldı @ 23:01:20 ----------

ergenliktendir kafana takma 5-6 yıla geçer
o kadar dayanamam
 
Tepkiler: mangdaşire ve Elektr0
bazen bende kendimi şizofren sanıyorum,belkide yaşadıgım bu çevre hatta arkadaşlarım birer hiçler,yani yoklar.ama kendi gözümle onları algılıyorum,hissediyorum.tabi sadece varlıklarını.çok tuhaf bi duygu.bunu benim beynimle düşünmeyen bilemez.
 

Dafny

Üye
Hahah sakal çıkınca ergenlik bitmiş mi oluyor sıpa daha 5 seneye yakın sürer ergenlik.
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
şaka yaptım yaw.ne intiharı.bu arada stres atmak istiyorsan prototype oyununu oyna.Azıcık adam doğrada keyfin yerine gelsin
 

gnox

Üye
hastanede karışmıştır
 
olmazböyle seyyy yoksa ruya mi.tam mutlu oldum derken yiktn bütün dunyami
 
Tepkiler: Dafny
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...