0live456
Üye
Katılıyorum.ergenliktendir kafana takma 5-6 yıla geçer
Sakaldan ergenlıkmı çıkarmış yane ergenliği. Sakal çıktı (tüylerden bahsetmiyorum)
o zaman yaşadıgın çevre sayesinde davranışların degişmiş olabilir.bence o kadar kafana takmana gerek yok.O aileyle kavga aşamaları geçeli çok oldu.
olabiliro zaman yaşadıgın çevre sayesinde davranışların degişmiş olabilir.bence o kadar kafana takmana gerek yok.
Ne oldu Aziz Pirim yaa
o kadar dayanamamergenliktendir kafana takma 5-6 yıla geçer
o zaman kendini öldür intihar süsü ver.denedim.
tamam. Görüşürüzo zaman kendini öldür intihar süsü ver.
Çocuğun aklına neler sokuyor yaa
o zaman kendini öldür intihar süsü ver.
Çocuğun aklına neler sokuyor yaa
güzel oyun. Ama nba2K tercih ederim.şaka yaptım yaw.ne intiharı.bu arada stres atmak istiyorsan prototype oyununu oyna.Azıcık adam doğrada keyfin yerine gelsin
Bılgısayarında tek o var sanırımgüzel oyun. Ama nba2K tercih ederim.
hayır. Nba live serisinden de var.Bılgısayarında tek o var sanırım
Hahah valla bunu yazcaktımolmazböyle seyyy yoksa ruya mi.tam mutlu oldum derken yiktn bütün dunyami
Hahah valla bunu yazcaktım
olmazböyle seyyy yoksa ruya mi.tam mutlu oldum derken yiktn bütün dunyami
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?