okuyunuz:)çok güzel

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kadriye

Üye
    Konu Sahibi
okuyunuz:)çok güzel
UNUTMAK

Unuturum
Unutmak zor değil
Unutmak acı
Unutmak zor değil
Unutmak yazık
Unutulmaz kimse yok bende
Bir sana kıyamadım
Gücüm yetmedi seni yok saymaya
Kollarımı açtığım kadar unuttuğumsun
Açamadığım kadar özlediğim
Benim Unuttuğum Kadarını Sen Özler misin?

CeYhuN YILMAZ

SAHİPSİZ HÜZÜN


Kimin bu hüzün?


Benimse eğer neden içim titriyor hep?


Seninse eğer ne işi var bende?


Gel bir gece yarısı, al hüznünü


Gel, geceye bile söylersem namerdim, gel! ..

 

POWER

Üye
Güzelmiş.Teşekkürler...
 

yassose

Üye
emegine saglik guzel paylasim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...