Okulun İlk Günü

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Okulun İlk Günü
9.Sınıflar:




Üst Sınıflar:

 
Tepkiler: KAYIP-ADAM, Alo_Azrail, BrainHacker ve 4 diğerleri

doctorrr

Üye
Liseye hello kitty olarak başlayıp son sınıfta kate upton olan kızlar
 
Tepkiler: ogzhnoTr
Birinci resimdeki kızın adı ne hemen bulmam lazım .s
 

doctorrr

Üye
En güzeli de hazırllık sınavına girdim 10 puanla geçemedim. Üst bi kurdan başlayacam. Güz döneminde hayvan gibi çalışıcam ocak'ta tekrar bi muafiyet sınavı daha var onu da verip bahar döneminde yatacam... Belki bi türkiye turu yaparım

Zaten hazırlık okuyasım da vardı ama bu muafiyet sınavına girmem çok çok iyi oldu. Şu uyum programına bi gideyim 3 gün bari de sonra hazırlığa kayduluyum...Hiç olmadı lisedeki gibi bütün günümü-gecemi nescafe classic + animelerle geçiririm allağım çok mutluyum şuan
 

0MG90

Üye
o kız göster gününü filminde oynuyordu ne gülmüştüm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
son sınıf olarak sana tavsiyeler vereyim mi çıtır şey