Okullarda açılıyor :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Lenneth

Üye
Bende bu sene universiteye baslayacagim, 24 unde yani 1 hafta sonra basliyor.

Okul kiyafeti hazirlamamak, sac sakal trasi derdi cekmemek ne guzelmis
 

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
Hadi kolay gelsin
 

WaLLcoT

Üye
Sabah sabah uyanmak çok kötü bir de istanbulda hava bozuk
 

fLuke!

Üye
Offf...Şimdi okuldan geldim beynim durdu resmen.
 

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
Sıkıcı bi gündü ya
 

Mert

Üye
Bir günü daha atlattık
Beden cuma son iki ders. Hell yeah!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...