- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
1 sene otobüsle gittim 1 sene servisle 1 sene de yürüyerek ama bu sene bilmiyorum nası yapcaz
ehliyeti olunca insan minibüs binmiyo
Bak terbiyesize hava atıyo yaa
bi olalım 18 bnde atıcam havamı
tamam tamam ya daha alamadım elime 1 aya anca zaten gitmem gereken bi okulda yok dersaneye bakıcaz artık
dha alamadan böyle hava atıyosan
okulum 1.5 saat sürüyor otobüsle
yürüsem ne kadar sürer acaba ?
Çıkış ziline varirsn herlde
sabah 5 gibi çıksam kosa kosa yetişirim.
yarın otobüsler öglen 12 ye kadar bedava.
13.00 'a kadar yanlış bilgi vermeyelim
13 olsun 1 saat için birbirimizimi kırıcaz
- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...