okullar açılıyorrr

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mss Yzc

Üye
1 sene otobüsle gittim 1 sene servisle 1 sene de yürüyerek ama bu sene bilmiyorum nası yapcaz
 

Perfect!

Üye
ehliyeti olunca insan minibüs binmiyo
 

Mss Yzc

Üye
Bak terbiyesize hava atıyo yaa
 

Toffee

Üye
bi olalım 18 bnde atıcam havamı
 

Perfect!

Üye
tamam tamam ya daha alamadım elime 1 aya anca zaten gitmem gereken bi okulda yok dersaneye bakıcaz artık
 

Mss Yzc

Üye
dha alamadan böyle hava atıyosan
 

Burak

Üye
okulum 1.5 saat sürüyor otobüsle
yürüsem ne kadar sürer acaba ?
 

Mss Yzc

Üye
Çıkış ziline varirsn herlde
 

Burak

Üye
sabah 5 gibi çıksam kosa kosa yetişirim.
 

Toffee

Üye
durun bi okul açılsın ya
 

Burak

Üye
yarın otobüsler öglen 12 ye kadar bedava.
 

Toffee

Üye
13.00 'a kadar yanlış bilgi vermeyelim
 

Burak

Üye
13 olsun 1 saat için birbirimizimi kırıcaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...