Okuldan Bugünde Kurtuldum :D

Gulu Gulu

Kapalı Hesap
ben de öyle diyordum
 
Tepkiler: Baydırman

zombaka

Üye
bilmiyorum hâla okuyormu ama şundan emin olsun okul bitince keşke okula gitsem diyecek hatta askerlik den sonrası oka sarıyor
 
Tepkiler: Baydırman

NEXUS

Üye
bilmiyorum hâla okuyormu ama şundan emin olsun okul bitince keşke okula gitsem diyecek hatta askerlik den sonrası oka sarıyor
Asla aramayacağım günler olduğu çok açık. Lise en berbat yerlerden biri anca.
 
Tepkiler: Baydırman

NEXUS

Üye
Lisenin iyi olduğu yok da sonrası daha kötü olunca lise otomatikmen iyi oluyor
Bak buna katılırım işte. Lise berbat ötesi bir yer ama sonrası daha kötü olursa öncesi iyiymiş gibi hatırlanıyor ama aslında Lise'de çekilecek dert değil.
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
Bak mesela askerlik demiş yukarda arkadaş askerliğin iyi olması için de en azından üniversite bitirmek lazım.