okul tabletine win8 romlamak :D

marslin

Üye
    Konu Sahibi
okul tabletine win8 romlamak :D
E-TAb 4 general mobile tablet dağıttılar android tabiki ben bunu win8 e romlayabilir miyim bi fikri olan var mı
 
Ben bu tabletlerin dağıtılmasını gerçekten hatalı buluyorum.
Kısacası romlayamazsın kardeşim bence rom düşünceğine derslerini çalış tabletten.
 

Invoke

Üye
Romlamak, yeni bir deyim olsa gerek. TDK'yı arıyorum, hemen eklesinler sözlüğe.


Yapamazsın.
 
Tepkiler: Silinen Üye 1145465, The Shadow, UpOneTR ve 1 kişi daha

marslin

Üye
    Konu Sahibi
tmm beyler sağolun yapıcak bişey yok tm çalışmanında zamanı gelirde sekizinci sınıfın stresini atıyım iyi bi lise kazanmışım
 
Eğer intel tabanlı (atom yada i3 i5 i7) işlemcili bir tablet olsaydı belki bir ihtimal kurulum yapilabilirlirdi ancak yapılsa bile akıcı ve stabil çalışacağını sanmam