Okul dönemi bitti :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Okul dönemi bitti :D
Bildiğiniz gibi ilköğretim ve ortaöğretim için son hafta ve artık sanıyorum sınavlarımız bitti ve bunu kulamak gerek dimi afedersiniz sınavlardan geçmek için yırtındık ama koca dönem sizinle birlikte su gibi geçti sizi seviyoruz iyiki varsın Maxicep
 

Catty

Emekli Yönetici
Evet ilk dönem bitti.
Ayıptır söylemesi karnemde bir tane 3 var diğerleri 4 tane dört 8 tane 5 var çok mutluyum.
 
    Konu Sahibi
bende de 2 tane 3 var ama yine de güzel sayılır tebrik ediyorum Bilâl kardeş
 

Catty

Emekli Yönetici
Teşekkür ederim Semihim bende seni tebrik ederim.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
5 tane zayıf ile dönemi bitirdim
 
benim 7tane zayıfım var ama 2.döneme kurtarıcam
 
Bnm 2 tane zayıf geliyor. Mat. ve Kimya Ama 2. dönem çok çaba harcıyacağım.
 

Nadir

Emekli Yönetici
öyle Maxicep e takılın ders çalışmayın..
 

Nadir

Emekli Yönetici
şuna bak 5 zayıf, 4 zayıf ders daha önemli..
 
yahu dönemein bitmesine seviniyorum ama resim 1 geliyo ya anlamıyorum bizimkiler pc'yi kaldırmasalar ve telefonu almasa iyidir
 
ρєηтαgяαм;1944688' Alıntı:
yahu dönemein bitmesine seviniyorum ama resim 1 geliyo ya anlamıyorum bizimkiler pc'yi kaldırmasalar ve telefonu almasa iyidir

Resim 1 mi geliyor Onu nasıl becerdin ya Hocayı felan mı dövdün
 

DiaBLoS

Admin
Hakkınız da hayırlısı olsun .
Umarım 2.dönem her açıdan iyi olur sizin için .
 

Revengeful

Emekli Yönetici
lise 3 dil anlatımdan kaldım nasıl yapamadım hayret ediyorum
 
    Konu Sahibi
iyi bende benimkine kötü diyordum benden de kötü olanlar varmış inşallah düzeltirsiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...