okey artık cepte

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
okey artık cepte
Okey Oyunu:


 
Tepkiler: muzzyist, fevzisevgisi, e4e2 ve 6 diğerleri

byknn

Üye
kardeş ekran boyutu ne oyunun
 

ersin92

Üye
ekran boyutu kücükmüs, benim telefonumda olur, ama minicik gösterir, genede saol
 
    Konu Sahibi
istersen ekran boyutuna göre senin için oyun bakarım
 

cllgr

Üye
teşekkürler ,emeğine saglık
 

omen632

Üye
tşk emeğine sağlık
 
cok tskler arkadasım guzel oyunmus saolasın
 
    Konu Sahibi
bişi degil sadece emege saygı ve bir teşekkür yeter
 

XXXXX_XX

Üye
Tsk kardes ama bu oyun w810i ıcınmı
 
Süpersin kardeş teşekürler..
 
6230i de calışıyormu

--------------- Ekleme ---------------

samsung e 390 cep telefonuna nasıl oyun yükleriz kolay olarak bilen varmııııı_
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...