cptalperen
Üye
-
Konu Sahibi
-
Arkadaşım Saolasın ama yüklemeye çalıştım unknown error verdi acaba JB yapılmadı diyemi ? Birde JB yapınca unlock mu yapmak gerekiyor? İphone 3Gs Versiyonuda 4.1
evet galiba versiyon 4.1 mi 4.0.1 mi?
rica ederim ii kullanımlar ..Teşekkürler
ozaman üzgünüm bekleyeceksin jb yi ama uğraşıyorlar çok yakında çıkacak 4.1 için jb
Peki ben 4.1 JB çıkınca yaparsam JB unlock yapmam gerekçekmi ?
cihazı nerden aldın ? hangi ülkeden? iphone4 mü ?
evet arkadaşlar ben de başta olmak üzere toplu sms ya da bir gruba sms sıkıntısı çekenler için daha bir sürü akıl almaz özelliğiyle tek kelime ile harika bir program... [ilk resim bütün özellikleri anlatıyor]
bu güzel program için bir teşekkür yeterbuyrun link: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Burdan aldım yaİzmir BestBuy dan aldım İphone 3Gs version 4.1
--------------- Ekleme ---------------
Bu arada 4.1 JB çıkmasını sabredemedim app store da buldum 3.99$ dı verdim kredi kart numarasını aldım fakat istediğim şey yokmuş tuş takımı ile msj yazılmıyorboşuna aldım galiba programın versiyonu 2.1 groups neyse artık ama güzel program genede
hayır olması lazım ki gösteriyor resimerde versiyonunun 2.1.3 olması lazım biraz kurcala bulursun.
ayrıca türkiyeden aldığın için unlock gerekmez
yokpad dediği şey melesa rehberden birisinin ismini seçiyorsun altta işte msj atçaksan msjı tıklıyorsn arıcaksan pad i tıklıyorsun neyse sadece jb yapsam 4.1 yeterli diyosun tmm saol yardımların için teşekkürler
rica ederim de sana öyle bi program bulacağım merak etme boşa gitmesin paralar üzüldüm şimdi
--------------- Ekleme ---------------
dostum buldum senin gibi yazamayanlar çokmuş iphone klavyesinde ama maalesef jb gerekiyorcydiadan multitap klavye diye birşey jb çıkarsa hemen yüklersin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?