Oh be! Aranan program herkese ! Groups 2: Text / SMS, Email & Contact Management

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Oh be! Aranan program herkese ! Groups 2: Text / SMS, Email & Contact Management
evet arkadaşlar ben de başta olmak üzere toplu sms ya da bir gruba sms sıkıntısı çekenler için daha bir sürü akıl almaz özelliğiyle tek kelime ile harika bir program... [ilk resim bütün özellikleri anlatıyor]






bu güzel program için bir teşekkür yeter buyrun link:
 
Tepkiler: merdo_can, mguler43, punqermojo ve 4 diğerleri

bycengiz

Üye
Arkadaşım Saolasın ama yüklemeye çalıştım unknown error verdi acaba JB yapılmadı diyemi ? Birde JB yapınca unlock mu yapmak gerekiyor? İphone 3Gs Versiyonuda 4.1
 

bycengiz

Üye
cihazı nerden aldın ? hangi ülkeden? iphone4 mü ?

Burdan aldım ya İzmir BestBuy dan aldım İphone 3Gs version 4.1

--------------- Ekleme ---------------


Bu arada 4.1 JB çıkmasını sabredemedim app store da buldum 3.99$ dı verdim kredi kart numarasını aldım fakat istediğim şey yokmuş tuş takımı ile msj yazılmıyor boşuna aldım galiba programın versiyonu 2.1 groups neyse artık ama güzel program genede
 
    Konu Sahibi

hayır olması lazım ki gösteriyor resimerde versiyonunun 2.1.3 olması lazım biraz kurcala bulursun.
ayrıca türkiyeden aldığın için unlock gerekmez
 

bycengiz

Üye
hayır olması lazım ki gösteriyor resimerde versiyonunun 2.1.3 olması lazım biraz kurcala bulursun.
ayrıca türkiyeden aldığın için unlock gerekmez


yok pad dediği şey melesa rehberden birisinin ismini seçiyorsun altta işte msj atçaksan msjı tıklıyorsn arıcaksan pad i tıklıyorsun neyse sadece jb yapsam 4.1 yeterli diyosun tmm saol yardımların için teşekkürler
 
    Konu Sahibi

rica ederim de sana öyle bi program bulacağım merak etme boşa gitmesin paralar üzüldüm şimdi




--------------- Ekleme ---------------

dostum buldum senin gibi yazamayanlar çokmuş iphone klavyesinde ama maalesef jb gerekiyor cydiadan multitap klavye diye birşey jb çıkarsa hemen yüklersin
 

Maconis

Üye
Yükledim ama çalışmıyor
açıldıktan sonra tekrar kapanıyor
 

bycengiz

Üye

4.1 JB çıksın ilk işim cydia yüklemek olacak =)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...