ogg player winamp skinli

ramazan12345

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ogg player winamp skinli
arkadaşlar işte sizler için bir rus sitesinden aldigim oggplayeri paylasiyorum
düzenleme bana aittir


güle güle kullanın
 

Ekli dosyalar

kardes program super olmus ındırdım ve hemen yukledım cok sag ol
 
kardesım ben bu programı ındırdım kullanıyorum zaten ama senden ıstegım wma plus programıydı.
 

fatih55

Üye
çok teşekkürler ellerine sağlık
 
supermiş yükledim ve çalışıyo çok sağol
 
kadar cok sagolda bunu ekolayzırı yok galıba olsa super olurdu yoksa ben mı bulamadım
 

0knPLT

Üye
eline sağlık kardeş
 
COK SACMAYA BENZİYOR NE ÖYLE WİNAMP TELEFONDA
 
arkadaşlar dosyaları aç diyorum.sonra çalsın siye joyistickin üstüne tıklıyorum programdan dışarıya çıkıyor arıza mı var acba proda yoksa kaldrıp tekrar mı yükliyeyim bi öneride bulunun lütfen
 

ramazan12345

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


tekrar yükle kardes
 
Arkadaşlar Dosyaları Bul A Tıklıyorum Arıyor Ve Hata Veriyor Ne Yapmalıyım
 
saol kardesım ben senın dıger mp3 calarlarını kullanıyorum bunu beyenmedım ben eline saglık

--------------- Ekleme ---------------

birde kardes benım tel N 70 bana 6131 in müzık calarını bulurmusun cokk iyi o yaw saol sımdıden kardesım
 
Kardeş Ben İndirdim Eski Mp3 Player'a Alışmışım Çok Zor GeLiyo Bu Bana.. TeşekkürLer..
 
HElllall !!! n70 de çalişan teq Ogg TEşekkürler...