Öneri Odin'de "Start" gözükmüyor.

Silinen Üye 1030288

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Odin'de "Start" gözükmüyor.
Arkadaşlar stock rom a dönecegim fakat odinin alt kısmı gözükmüyor. bilgisayara sıgmıyor. bilgisayar 10.1 inc ne yapmam lazım

görüntü
 

MaxipmaN

Üye
çözünürlüğü yükseltebiliyorsan yükselt
 
Kenarından tutunca küçülüyor mu?
 

mahmuts6

Üye
ekran çözünürlüğün çok büyük gibi geldi bana. hangi çözünürlükte kullanıyorsun