Ödevi Yapmayı Unuttum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ödevi Yapmayı Unuttum
bakalım ne ceza alacağım
 
    Konu Sahibi
neyse çikolata aldırdı ucuz atlattık
 
ben hiç yapmıyorum, haa önemli bi ödevse okulda toplanıp hep beraber yapıyoruz o ayrı mesele
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...