O Yabancı Benim!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CEREN

Üye
    Konu Sahibi
O Yabancı Benim!!!
Hangi cennetten geldim bu cehenneme
Ki her yokluk bendedir, her acı benim
Baltalar kıyasıya inmiş gövdeme
Bak! Şu devrilen hayat ağacı benim

Bir gün beni de unut her yalan gibi
Adımı sokaklara tükür kan gibi
Oysa ki yaşadıkça bir çıban gibi
İçinde sızlayacak o sancı benim

Terkedilmiş eski bir şehircesine
Sensiz yaşıyor o can verircesine
Tutuşmuş özleminle erircesine
Bir zaman sevdiğin bu yabancı benim...

alıntı
 
Ümit Yaşar Oğuzcan ÇOK GÜZEL ANLATMIŞ DUYGULARINI
 

CEREN

Üye
    Konu Sahibi
ewet bende çok beğenırım
 

neslein

Üye
paylasım için saol duygu yüklü bi şiir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...