Nvidia'dan duyurulan haberler oldukça ilginç. Yoksa CPU'ların artık sonu mu geliyor?
Bundan haftalar önce
Nvidia'nun
GPU üretimini genişletip CPU alanına kayıp kaymayacağı tartışılıyordu.
Bugün ise
Nvidia'dan 'dostlarına' gönderdiği bazı e-mail mesajlarında, CPU'nun miadını doldurduğunu duyurdu. Elbette böyle bir mesajın bir işlemci üreticisinden değil de bir grafik yongası üreticisinden gelmesi son derece manidar.
Intel, bu konuda son günlerde sessiz kalırken, Nvidia'nın bundan sonra daha agresif bir şekilde yoluna devam edeceği anlaşılıyor.
Nvidia, artık
CPU'ların ömrünün sonuna geldiğini dile getirmesiyle, kendi çiplerinin
PC'lerde tek başına yeterli geleceğini savunuyor.
Nvidia'yı tanımak için
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
.