numaramı hala taşımadılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cyber

Üye
    Konu Sahibi
numaramı hala taşımadılar
22 temmuz 2012 de bir tim e gittim ve bugün 7.gün neden hala geçmedi yoksa biraz daha beklemeli miyim
 

phasan

Üye
pazartesıye kadar bekle olmassa gıt bayıye arkadasın kısıde açılmamıstı megerse ıslemede almamıslar
 
Belki numara taşıma işlemi onaylanmamış olabilir. Numara taşıma yaptığın bayiye bir uğra durumu bildir.
 
hmm benim aveadan turkcell e 3 günde geçti.
senin neden öyle oldu acaba
Arayıp sordunmu yetkililere?


- - - Eklendi - - -

3 gün içerisinde değişiyor çok bile beklemişsin ilginç
 

Mert045

Üye
Yanlış bilgi yada yanlış kimlik fotokobisi verdiysen ondandır git konuş.
 

cyber

Üye
    Konu Sahibi
durum şu yaklaşık 3 hafta önce turkcellden vf a geçmiştim şimdide geri trkclle geçiyorum bu bi sorun teşkil eder mi
 

phasan

Üye
durum şu yaklaşık 3 hafta önce turkcellden vf a geçmiştim şimdide geri trkclle geçiyorum bu bi sorun teşkil eder mi

hattın ılk mı vodafone geçtın yanı ılk mı hat tasıdın eger oyle ıse 3 ay beklemen zorunasın
 

cyber

Üye
    Konu Sahibi
hattın ılk mı vodafone geçtın yanı ılk mı hat tasıdın eger oyle ıse 3 ay beklemen zorunasın

yok iki yıl olcak hattıma

- - - Eklendi - - -

vodafone dan en son iki yıl önce geçmiştim dur sıralamayı yazayım ilk aldığımdan itibaren

avea>vodafone>avea>turkcell>vofafone şimdi de turkcelle geri geçmek istiyorm
 

phasan

Üye

tamam oyleyse tek sorunun bayıye gıtmen senın onlarla halletmen
 
hattında onay sorunu olabilir taşıma yaptığın yere tekrar bi git istersen
 

cyber

Üye
    Konu Sahibi
pazartesi gitcem artık ne yapıyım oruç oruç yorcaklar ya
 
merhabalar bugün bir avea veya turkcell hat alsam! yarında gitsem vodafone taşısam! oluyor mu? sınır süresi nedir???
 
yeni konu açmiyim dedim. şimdi ben numaramı taşrken hattımdaki bakiyem ne olacak
 

phasan

Üye
Numara tasiyanlar bence gafta ici tasisinlar daha az beklerler
 
Benimkini birkaç ay sonra taşıdılar ! Geçende mesaj geldi bu gece vodafona gececek , ama o kadar uzun zaman geçti ki hattımı geri vermiştim simdi hat yok , şu işe bak yaa !
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...