Nükler Silah Düşüncem

    Konu Sahibi
Nükler Silah Düşüncem
iyi günler arkadaşlar hemen düşüncemi anlatayım
bir atoma RaBe nötron kapsülünden elde edilen nötronlar ilave
edildiğinde nötronlar o atomon elektronlarını kendine doğru
çeker. Elektronsuz kalan atom çekirdeği içindeki protonlar birbirini
iterek çekirdeği kırar , çekirdekten çıkan nötronlar aynı işlemi diğer
atomlarda uygular. Bu şekilde zinzirleme atom parçalanması ve
muazzzam bir nükleer enerji elde edilebilir diye düşünüyorum
lütfen görüşlerinizi bildirin
 

Oğuzhan

Üye
Bence biz Aykut gibi telefonu çay altlığı yapalım. Daha iyi olur gibi geliyor...
 
Tepkiler: ia.phlvn
galiba yanlıs dostum o protonlar çekirdeği kırmaz onları birarada tutan ismini şimdi tam hatırlamadıgım bir kuvvet var
 

Invoke

Üye
Ayrıca yüksüz nötron elektronu çekmez.
 

Yunkaai

Üye
Ben sözelciyim...
 
Tepkiler: ia.phlvn
[COLOR=""][SIZE=""]galiba konuyu açtıktan sonra denemeye gitti kendisinden ses yok [/SIZE][/COLOR]
 

Superfan

Üye
O çekirdek zor kırılır O değil nötronlar yüksüzdür.Elektronları çekmesi için bir neden yoktur.Çekse bile elektronlar da protonları çeker.Protonlar hareket etmediği için elektronlar da kalır.Hatta nötronlari, elektronları çekmediği için elektronlar yörüngesi dışında hareket bile edemez.
 

kanka zaten bunu adamlar düşünmüş biliyorlardır veya yanlış bi şey vardır yapmıyorlar boşver kafanı yorma