Nphone - Giulio7g (Belle)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CanKartaL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nphone - Giulio7g (Belle)





Mağazadaki temanın aynısı


güle güle kullanın


bende Kurtuluş abinin C6-01 Cfw si yüklü saat eskisi gibi görünüyor belki Orjinal Fw de farklı olabilir
Temayı yükledikten sonra telefonu kapatıp açarsanız tema kendini tamamlıyor yoksa bildirim perdesinde tuşların zemini siyah çıktı bende. reset atınca düzeldi

Resimler kendi telefonumdandır
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: AHMED..., yutkun ve ens_clk

DiaBLoS

Admin
Harikaaaaaaa .
Teşekkürler .
 

[ENGİN]

Üye
teşekkürler dostum güzel tema
 

serinaga

Üye
Sağol kardiş bi deniyelim ...
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kendi telefonumdan resimler ilk mesaja eklenmiştir
 
Tepkiler: AHMED...

Nextman

Emekli Yönetici
Teşekkürler arkadaşım güzelmiş
 

AHMED...

Üye
ışte bu kardeşim harika oldu koyu renk temalar dan baygınlık gelmişti ilaç gibi oldu bana süper temay mis

----------Eklendi @ 23:29:02 ---------- Yazıldı @ 23:09:06 ----------

ben bir kere begendim sen bin kere begendim say süper
 
Tepkiler: CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

rica ederim arkadaşım benim de hoşuma gitti kullanıyorum bir de şu saat widgetini bulsam güzel olacak
 
Tepkiler: AHMED...
gerçekten güzel ellerine sağlık
 
Tepkiler: CanKartaL
beyaz saati yükleyemiyorum, söyle yazıyor : " yüklenemiyor bu yerleşik bir bileşen " siz nasıl yüklediniz ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...