novii irremote

teşekürler kardeş şu bluetoth la çalışan bi kumanda yoqmu piyasada
 

dede147

Üye
    Konu Sahibi
malesef bluetoth lu televizyon yok
 
arkadaşım bu konuyu kaç kere daha açacaksınız
 
keşke n82 de kızılötesi de olsaydı
 

JAJA01

Üye
ben bu programı 6600 da denedim çalışmadı ya ayarları nasıl yapılıyo bilgisi olan varmı benim tv markası bilenem yok orda
 

uqr91

Üye
yukledım acmıyor ne yapmam gerek
 

dede147

Üye
    Konu Sahibi
n70 kızıl ötesi varmıki calışsın
 
paylaşım için teşekkürler eline sağlık