NOTE 5 Style by HaSaNd

Güzel olmuş. Symbian ı özlüyorum.
Güzel olmuş. Symbian ı özlüyorum.
 

cengooxx

Üye
klavye resimdekiyle aynı degil
 

cengooxx

Üye
aynen oyle usta
klavye resimdekiyle aynı degil
 

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
Gereksız mesaj yazıp konu dağıtmayalım!!! Konu güncel!!!
 
Tepkiler: cengooxx

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
Konu güncellllll
 

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
Konu güncel !!!!!!!
 
Teşekkürler Yeni Temalar Bekliyoruz senden Reis
 

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim
 

asigsasi

Üye
konu dışına çıkmayalım extra bir sorun varsa konu ile ilgili sorun ancak konudan hariç mesaj yazmayalım
 
Tepkiler: Hasand.
konu dışına çıkmayalım extra bir sorun varsa konu ile ilgili sorun ancak konudan hariç mesaj yazmayalım
Bilgilendirme için teşekkürler bu mesajı okuduktan sonra silebilirsin çünkü konu dışı
 
Tepkiler: SCaRy_NighTmaR

onurw58

Üye
hasand senin yaptığın temaları bi başka güzel oluyor be...
hasand senin yaptığın temaları bi başka güzel oluyor...