Telefon Tavsiyesi Note 3 Mü - Iphone 5s Mi ?

iPhone 5s .. Note 3 yerine de bir tane tablet alırsın tmm işte
 

FK5896

Üye
aslında LG G2 de fena değil incelemiştim güzel bir cihaz
 
çok büyük değil mi 5.7 inç bende Lumia 920 var o bile büyük bence ama hadi yine diyorum en fazla 4.5 inç normal,neyse ben cihazı alacak olan arkadaş için fikrimi söyledim iyi forumlar ..
 

Invoke

Üye
çok büyük değil mi 5.7 inç bende Lumia 920 var o bile büyük bence ama hadi yine diyorum en fazla 4.5 inç normal,neyse ben cihazı alacak olan arkadaş için fikrimi söyledim iyi forumlar ..

Kişiden kişiye değişir tabi, ben acaba 6.44lük Zultra mı alsam diye dünüyorum, kimisine de 5" büyük geliyor. Olabilir...
Bir de bunlar zaten phablet sınıfında değerlendiriliyor... İyi forumlar
 

Türe

Üye
çok büyük değil mi 5.7 inç bende Lumia 920 var o bile büyük bence ama hadi yine diyorum en fazla 4.5 inç normal,neyse ben cihazı alacak olan arkadaş için fikrimi söyledim iyi forumlar ..
O zaten telefon değil Phablet.
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar öncelikle herkese yorumlarından dolayı teşekkür ediyorum, yorumlarınız gerçekten önemli, Samsung 'un telefonları aldıktan kısa süre sonra çok fazla değer kaybediyor, bu da beni çok düşündüren konu arasında.
 

s.ileli

Üye
Sebebi sürekli yeni model çıkarması
 

Türe

Üye
Note ve s modelleri her yil cikiyor. Tipki iphone gibi.
 
    Konu Sahibi
Note ve S modelleri İphone gibi her yıl çıkmasına rağmen İphone çok fazla değer kaybetmiyor ama Samsung 'un cihazları için aynı şeyi söylemek mümkün değil..
 

Türe

Üye
Note ve S modelleri İphone gibi her yıl çıkmasına rağmen İphone çok fazla değer kaybetmiyor ama Samsung 'un cihazları için aynı şeyi söylemek mümkün değil..
Bu apple ın zengin kesime hitap etme politikası yüzünden. Ama görüyoruz ki note 3 ile beraber onlar da aynı şeyi yapacak gibi. Hatta s5 alüminyum olabilir.
 
    Konu Sahibi
İlk defa bu kadar kararsızlık yaşadım ben telefon seçerken
 

Türe

Üye
Ben de yaşamıştım aynı ikilemi. Sonra ihtiyaçlarımı ve isteklerimi önüme koydum ve uygun olanı seçtim.
 
Apple daki oyun ve uygulama zenginliğini ve aynı zamanda kalitesini bence unutma