Note 2 Uygulama Simgesi Kaldırma

    Konu Sahibi
Note 2 Uygulama Simgesi Kaldırma
Note 2 Uygulama Yükledim. Uygulamalar Kısmına Simge Geldi Ama Kötü Bir Görüntü Oluşturuyor Ben Bu Uygulamayı Root veya Başka Bişey Yapmadan Kaldırmak İstiyorum Nasıl Yapabilirim ?
 
root ve system dosyalarıyla uğraşman gerek
 

sienon

Üye
bende çok tecrübeli sayılmam ama uygulama yöneticiden kaldırabilirsin kardeşim ayarlar kısmında