oguztz
Üye
Nasıl eksiklikler var biraz detaylı anlatırmısın?
Tabi.Mesela kullanan arkadaşlarım telden müzik dinlerken cızırtı fln geliyor diyor.Kamerasıda tam hakkını vermiyormuş.Herkes nexus 5 çıkcak 4 ü napalım diyor
Kamerası 8mp kalitesini vermiyor zaten bu bilinen birşey.
Ama ses kalitesi sorunu garip geldi.şu Nexus 4 de kullanılan ses işleme çipini bir araştırayım
Hangi birisini?
Spen snot ram işlemci çekirdek multiview akıllıgöz yazılımsal ve donanımsal destek vs vs... üstüne yok. Forumda ve nette biraz arastirirsan nasıl bi cihaz olduğunu çok daha iyi göreceksin anlatılmaz yaşanır note 2.
1400tl ye 2. el note 2mi kardeş okadr paraya ikinci elmi alınır yapma ya sende
ben olsam note 2 alırım kocaman ekranın yarısında mesajlaşşır yarısında film izlerim ayrıca negatif renkler gibi küçük ama eğlenceli yazılımsal olaylar var ayrıca android 4.x in arayüzü iğrenç biliyorsun ben mecburiyetten kullanıyorum touchwiz 4ü özledim yani öyle dyeyim
Güncellemelerin hızı değilde yeteri kadar gelmesi önemli.Hali hazırda note2 4.1le geldi.Bu yüzden 1-2 yıl kadar çok rahat ettirir herhalde.Zaten samsung s ve note serisine güncellemeden çekinmiyor.eger yazilim guncellemeleri sizin icin cok onemli degilse note 2 ama ilk guncelleme her zaman benim olsun derseniz nexus
Kardeş Bende Nexus 4 diyorum.Hem bende var ses kalitesi çok iyi.Ekran zaten çizilmez bununla ilgili video var.Arkası için 5-10 tl koruma kabı var.Hem Nexus 5 çıkacağı belli değil.Note 2 bence tek avantajı ekranın büyük olması.Onada 1 yada 2 sene sonra güncelleme yapmazlar.Eğer Bekleme imkanın varsa Mayıs-Hazirana kadar bekle Belki Nexus 5 çıkar.Note 2 koyabileceğin pantolonun var mı
testlerde note 2 19bin küsür nexus4 17 bin küsür puan alıyor1.ben bütçemi belirttim.Nexus 5 s4 filan nerden çıkti:-)
2.bence güncellemeden çok güncellemenin verimi önemli.Google da bence bu konuda pek basarılı değil.Ayda bir sorun var diye guncelleme çıkartıyor.
3.2.3 le çıkan s2 4.1.2 yi aldı buda yeterli görünüyor.Ayrica samsung telefonlarına developer desteği çok iyi oluyor.Bu yuzdn gunceleme sorun olmaz.Bu yüzden alabileğim zevk daha önemli diye düşünüyorum.Note 2'yi alacağım galiba ama görüşlerinizi dikkate alacagim.
- - - Eklendi - - -
Ha bide performans konusunda baya bi video izledim ama hangisi daha üstün?
Nexus 5 i bekleyecegine S4 ü beklesin. Daha mantikli.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?