Telefon Tavsiyesi Note 2 mi Nexus 4 mü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oguztz

Üye


Nasıl eksiklikler var biraz detaylı anlatırmısın?

Tabi.Mesela kullanan arkadaşlarım telden müzik dinlerken cızırtı fln geliyor diyor.Kamerasıda tam hakkını vermiyormuş.Herkes nexus 5 çıkcak 4 ü napalım diyor
 

PriZm

Üye
Tabi.Mesela kullanan arkadaşlarım telden müzik dinlerken cızırtı fln geliyor diyor.Kamerasıda tam hakkını vermiyormuş.Herkes nexus 5 çıkcak 4 ü napalım diyor

Kamerası 8mp kalitesini vermiyor zaten bu bilinen birşey.

Ama ses kalitesi sorunu garip geldi.şu Nexus 4 de kullanılan ses işleme çipini bir araştırayım
 

oguztz

Üye


Kamerası 8mp kalitesini vermiyor zaten bu bilinen birşey.

Ama ses kalitesi sorunu garip geldi.şu Nexus 4 de kullanılan ses işleme çipini bir araştırayım

Tamam.Ama yorumlar pek iç açıcı değil.Ama şunuda unutmamak gerekirki ilk güncellemeler google nexus 4 e
 
ben olsam note 2 alırım kocaman ekranın yarısında mesajlaşşır yarısında film izlerim ayrıca negatif renkler gibi küçük ama eğlenceli yazılımsal olaylar var ayrıca android 4.x in arayüzü iğrenç biliyorsun ben mecburiyetten kullanıyorum touchwiz 4ü özledim yani öyle dyeyim
 
    Konu Sahibi

Zaten note 2'yi inceledim de nexusu inceleyemedim.Arada kalma sebebim belkide bu da sana bir sey soracağım.ram islemci çekirdek demissin.Note 2gb ram 4 çekirdekli exynox 4 işlemci var.Nexustada 2gb ram 4 çekirdekli snapdragon s4 pro var.Bu durumda note 2 üstünmü?

- - - Eklendi - - -

1400tl ye 2. el note 2mi kardeş okadr paraya ikinci elmi alınır yapma ya sende

1 aylık parmak izi bile yok ekranında Media marktten alinma 23 ay garantili.Değer diye düşündüm.
 

Kerim.

Üye

Hackin v3 romunu kur kanka.tw5+s3teki hava durumu widgeti var ve rom cm9 kadar hizli
 
    Konu Sahibi
Son kararım note 2 gibi ama aklımin bi tarafı nexus diyor.Bu kararsızlık kanser ediyor adamı varya.
 

Ulysseus

Üye
Kesinlikle tartismasiz Note2.
 
    Konu Sahibi
Baska önerisi olan varmı?
 

Buğra

Admin
eger yazilim guncellemeleri sizin icin cok onemli degilse note 2 ama ilk guncelleme her zaman benim olsun derseniz nexus
 
    Konu Sahibi
eger yazilim guncellemeleri sizin icin cok onemli degilse note 2 ama ilk guncelleme her zaman benim olsun derseniz nexus
Güncellemelerin hızı değilde yeteri kadar gelmesi önemli.Hali hazırda note2 4.1le geldi.Bu yüzden 1-2 yıl kadar çok rahat ettirir herhalde.Zaten samsung s ve note serisine güncellemeden çekinmiyor.
Bu arada note 2'yi savunmuş oldum :-) Galiba son kararım note 2.
 

lordufuk

Üye
bence note2 derim hem marka var hem asaleti var ayrıca nexus4 ler iphonlar gibi dayanıksız hemen çiziliyor tasarım olarak hiç şık değil iki tane vida gözüküüyor performans oalarak nekadar güzelsede alınacak telefon değil note2 derim
 

Ulysseus

Üye
Yine Note 2 diyorum. Note 2 al keyfine bak
 
Kardeş Bende Nexus 4 diyorum.Hem bende var ses kalitesi çok iyi.Ekran zaten çizilmez bununla ilgili video var.Arkası için 5-10 tl koruma kabı var.Hem Nexus 5 çıkacağı belli değil.Note 2 bence tek avantajı ekranın büyük olması.Onada 1 yada 2 sene sonra güncelleme yapmazlar.Eğer Bekleme imkanın varsa Mayıs-Hazirana kadar bekle Belki Nexus 5 çıkar.Note 2 koyabileceğin pantolonun var mı
 

Ulysseus

Üye

Nexus 5 i bekleyecegine S4 ü beklesin. Daha mantikli.
 
    Konu Sahibi
1.ben bütçemi belirttim.Nexus 5 s4 filan nerden çıkti:-)
2.bence güncellemeden çok güncellemenin verimi önemli.Google da bence bu konuda pek basarılı değil.Ayda bir sorun var diye guncelleme çıkartıyor.
3.2.3 le çıkan s2 4.1.2 yi aldı buda yeterli görünüyor.Ayrica samsung telefonlarına developer desteği çok iyi oluyor.Bu yuzdn gunceleme sorun olmaz.Bu yüzden alabileğim zevk daha önemli diye düşünüyorum.Note 2'yi alacağım galiba ama görüşlerinizi dikkate alacagim.

- - - Eklendi - - -

Ha bide performans konusunda baya bi video izledim ama hangisi daha üstün?
 

lordufuk

Üye
Son noktayı koyalım note2 ben s3 ü note2 ile değiştirdim s3 arızalı çıkmıştı

- - - Eklendi - - -

testlerde note 2 19bin küsür nexus4 17 bin küsür puan alıyor
 

fk555897

Üye
Bende arkadaşlar gibi Note 2 yi öneriyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...