Norton Internet Security 2009 Türkçe

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Norton Internet Security 2009 Türkçe





 
Tepkiler: ugurum45, arslan3536, selam99 ve 1 kişi daha

delirza

Üye
dememek lazim
bilgi için saol
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dememek Derken Denemek Demek İstedin Sanırım... (:

Rica Ederim...
 

POWER

Üye
Norton un beğendiğim tek yanı arayüzü
Pc yi kasması adam gibi bulamaması büyük bir -.
Kaspersky'i tek geçerim
Yinede bu güzel paylaşımın için sağolasun ue-gazi
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim... (: Bende BitDefender' i Tek Geçerim...
 

POWER

Üye
Kaspersky #1 ise Bitdefender #2 dir zaten
eğer kasperskyı bazı nedenlerden dolayı güncelleyemiyor ve bu bazı nedenleri düzeltebilecek henüz birşey yoksa bitdefenderi kurarım taaki kaspersky için çözüm bulana dek. Nasıl anlattım ama
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Güzel Güzel Bende Ölsemde Kasper Kullanmam... Bitdefenderden Vazcaymam
 

POWER

Üye
#1 Kaspersky
#2 Bitdefender

ama sen bilirsin tabi
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Zevkler Renkler ve Antivirüsler Tartışılmazmış
 

salah

Üye
sağol teşekkürler
 
abi kasperski nasıl kullanıyonuz benim pc ye ne yaptımsa kastı
sizinki traktör olsa gerek
emeğe saygı
 
Sağol Teşekkür Ederim Yalnız Bir Sorum Olacak Sistemi Fazla Zorlamıyor Değil Mi?
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
1 Ay Denemek İçin Test Ettim...

Anlık Koruma Sağlarken Bilgisayarı Zorlamıyor... Zaten Sistemi Nekadar Kullandığı Sol Tarafta Gösteriyor... Bilgisayarı Taratırken Biraz Zorluyor...
 

mesro09

Üye
dostum bunu nasıl full yapabilirim yardımcı olursan sevinirim
tşkler
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
PM' ile İndirme Linkini Gönderdim...
 

Nadir

Emekli Yönetici
Ben yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum özellikle Norton 360 v2.0 ı tavsiye ediyorum..Virüs nedir unuttum.Bence kaspersky ve diğer antivirüs programları bunun yanında program bile değil.Şunu da belirteyim ki bilgisayarı kasmayan bir antivirüs programı yok gibidir.Kasıyorsa büyük ihtimal ram düşüktür.
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim...
 
bunu nasıl tam sürüm yapacaz bilgilendirirseniz sevinirim

--------------- Ekleme ---------------

Norton İnternet Security 2009'u tam sürüm yapmak için *** varmı şimdiden teşekkür ederim!

--------------- Ekleme ---------------

Norton İnternet Security 2009'u tam sürüm yapmak için k.e.y varmı şimdiden teşekkür ederim!