Noluyo Yaa

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bende de mesajlarda bir sıkıntı var gelen mesajı okuyamıyorum.Belki senin ki de öyledir
 

MasteLaa

Üye
Oğuzhan geçmiş olsun haklarını istemelisin konu açmak yerine bence pm at
 

Hasan

Üye
Üst üste 5 defa konu veya mesajına duzenlersen öyle oluyor bende öyle olmuştu
 
baştan söylesene bak ondan gitmiş ne sinir yapıyon bu kadar
 
Tepkiler: Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
eklenti hakkım tekrar gitmiş
 
Üst üste 5 defa konu veya mesajına duzenlersen öyle oluyor bende öyle olmuştu
alakası yok ben açtığım konuuyu bazen 4 5 kez düzenliyorum
genelde konularım müzik bölümünde olduğundan mecbur değiştirmek zorunda kaldıklarım oluyor yanlış link fln koyuyorum dalgınlığına
 
çünkü sen yine konu düzenledin dimi düzelrsen gider hangi konular onlar
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
vallahi düzenleedi bu sefer hem mesaj dzenleme yetkim duruyo tek eklenti sorun

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...