Nokia Telefonlara Yeni Yazılım Yükleme Dil kodu Problemi Olmadan İstediğin Dili Seç

ceryan67

Üye
Flashing started
Creating product data items list
Product data items list created
Backup not required
Flashing phone
Initializing
Asic CMT: Verifying communication to device...
Getting product info...
Scanning image files...
ERROR: Failed to set phone to flashmode
Flashing phone
Initializing
Asic CMT: Verifying communication to device...
Getting product info...
Scanning image files...
Failed to send wait request!
ERROR: Failed to set phone to flashmode
Getting BB5 Phone Information from Update Server...
Asic CMT: Verifying communication to device...
Waiting for communication response: 2
Waiting for communication response: 1
Error 0x84009427 communicating to phone. Unable to verify comm.
ERROR: Unable to detect device 0x8401F121. Check USB connection!
Unable to get phone info from update server 0x8401F121
Unable to get phone information from Update Server
Getting BB5 Phone Information from Update Server...
Asic CMT: Verifying communication to device...
Waiting for communication response: 2
Waiting for communication response: 1
Error 0x84009004 communicating to phone. Unable to verify comm.
ERROR: Unable to detect device 0x8401F121. Check USB connection!
Unable to get phone info from update server 0x8401F121
Unable to get phone information from Update Server
All operations completed
Product flashing failed.

2009 daki sonuç bu şekilde.
ERROR: Failed to set phone to flashmode hatasına sebep olan acaba nedir ?
 

siperno

Üye
The flashing failed. Do you like to retry the flashing?

HRESULT 0x8401227a (-2080300422)

Flash: Phone reported that it does not allow to flash SW becasue it is older than existing.



bu yazi cikiyor yukleme esnasinda
 

ceryan67

Üye
En başta normal mode seçtiğimde çıkan hata ise şu:

The mode setting request failed.
There were problems in communication with the product. Check that the product is connected properly and that the connection has been established.
HRESULT 0x80042007 (-2147213305)
Dtl: Could not send data to the driver, reason: 0x8400440E. Common USB DCM: Connection to device lost, check that the cable is properly plugged and the device's power is on. ??????????????e
Connection: Driver message send failed;MTI32=0x8004201d
PNMsgIO: Message send timeout, no OnSent event;MTI32=0x80042007
CMtcFN::TryReadProductMode, failed;MTCFN=0x80042007
CMtcFN::RefreshMode, failed;MTCFN=0x80042007
 

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi

telefona hard format atın ve tekrar deneyin.

--------------- Ekleme ---------------

The flashing failed. Do you like to retry the flashing?

HRESULT 0x8401227a (-2080300422)

Flash: Phone reported that it does not allow to flash SW becasue it is older than existing.



bu yazi cikiyor yukleme esnasinda

telefon java ise fabrika ayarlarına dönün.symbian ise hard format atın.Tabiki blgilerinizi yedekliyerek.Birde telefonun şarjı lütfen tam olsun.
 

ceryan67

Üye
Hard formatı denedim. Yine hata verdi. Ne yapabiliriz acaba?

--------------- Ekleme ---------------

 
tolga kardeş bb5 telefonlarda süper çalışıyor_dct4 telefonlarda her zaman hata veriyor_6230i-7610 denedim hata veriyor_iki telefonada format attım aynı_sorun ne olabilir
 

ceryan67

Üye
telefonu fabrika ayarlarına geri al.

Bir süre devam etti. Power tuşuna basmamı istedi program. Bastım. Sending Wait Request... tekrarlayarak hata verdi.

Flashing started
Creating product data items list
Product data items list created
Backup not required
Started product mode change
Product mode change complete
Flashing phone
Initializing
Asic CMT: Verifying communication to device...
Getting product info...
Loading image files...
AdlServer: Rebooting...
Closing connection
Opening RAW connection... BUS_NAME:USB PORT_ID:4&1A81320&0&1 PROTOCOL:RAW
RAW connection successfully opened!
ROM Boot Drivers loaded. Starting flashing...
Connection opened to BootCode successfully
Failed to set device inforamtion!
Opening RAW connection...
RAW connection successfully opened!
Waiting for USB device...
--- Press phone's power button! ---
Connection opened to BootCode successfully
First wait command failed. Preparing for bootrom waiting loop ...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Sending Wait Request...
Failed to send wait request!
Unable to set the phone to flash mode. Unable to flash.
All operations completed
Product flashing failed.
 

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi

telefon su anda acılmıyor mu?
Hard format cekincedemi acılmıyor.
 

ceryan67

Üye
aa-tolga ,
Telefonun açılmasında bir sorun yok. Hard format ile de denedim soft format ile de denedim. Malesef olmadı.
 

TolgANL

Üye
Nokia e75 ` e Turkce dili bu sekilde yukleyebilir miyiz?? Nasil yapilacak.. okudum ama cok karisik..
 

phora

Üye
Bu programla eski versiyon atmanın bir yolu var mı acaba? N97'ye eski versiyonu yüklemek istiyorum da
 

irfano73

Üye
çok tesekkurler arkadasim, telefonuma renk geldi biraz kurtulduk o eski firmware dan ))
tekrar çok tesekkurler
 
Arkadaşlar driverı kuramadım gitti allah aşkına yardım edin
Bilgisayar

windows 7
Quad Core 2.50
4GB Kingstom Ram
Asus P5Q bord

Cep Telefonu
5800 blue
üstünde 31.0.008 kurulu
usb ile bağlıyorum

phoenix 2009.34.7 kurlu
31.0.101 kurulu
Ovi en son sürümü kurulu
NSU 1.8.10 tr ve suit 7.1.30.9 kurulu

(Bunları your unistaller ile silip sırasıyla yükleyerek denedim aşağıdaki yazdıklarımı)
ovi suitlende phoenixlede NSU ilede denedim devamlı Nokia USB ROM driver hatası verip duruyor. Hard fort atarak soft format atarakda tekrar tekrar denedim interneti altına üstüne getirdim "Nokia USB ROM driver" diye bi driver yok allah aşkına biri bi çare bulsun (Product kodu değiştirmek garantiyi bozuyormuş bügün yetkili nokia bayinden öğrendim bu olayı sordum haliyle cevap vermedi ama 20 tl verirsem onlar atabilirimiş )
 

sieg

Üye
The flashing failed. Do you like to retry the flashing?

HRESULT 0x8401227a (-2080300422)

Flash: Phone reported that it does not allow to flash SW becasue it is older than existing.


sürekli bu hatayı veriyor. n86 20.115 yüklü telefonunumu 11.043 versiyona çevirmeye çalışıyorum.hacklemek için.son versiyon hacklenmiyorda.
 

ciarda

Üye
emegine saglık birader ugrastırdı ama oldu cok sagol..
 

mhmdv

Üye
guzel bir konu derlemisin ama islem cok uzun yav.en iisi ingilizceye devam...emegine saglik, calismalarin devamini dilerim....

Naxcivan/Azerbaycan