Nokia Tablet Çıktı

Pikkaccu

Üye
ben de seni acı sanmıştım k.b.
 

Enes

Üye
Çok sakat var
 
Tepkiler: Pikkaccu
    Konu Sahibi
Çok sakat var demelik bi konu
 

Pikkaccu

Üye
Çok konu var demelik bir sakat
 

0MG90

Üye
Var konu çok sakat bir demelik
 

ANIL

Admin
İyi mizah
 
    Konu Sahibi
nokia nın ki bekliyo daha microsoft çıkardı