Nokia Symbian' Bitirdi.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pRime.

Üye
[QUOTE="ForeverAlone";4135659]Şakamı yapıyorsunuz ya? Belle belle diyorsunuz geldi gördük ne olduğunu.Sadece Androiddeki gibi pürüzsüz kaydırmaya sahip.[/QUOTE]

kullanmadığın belli bari yorum yapma kullanmadığın şeyler hakkında
 
Tepkiler: CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
[QUOTE="ForeverAlone";4135659]Şakamı yapıyorsunuz ya? Belle belle diyorsunuz geldi gördük ne olduğunu.Sadece Androiddeki gibi pürüzsüz kaydırmaya sahip.[/QUOTE]

şakacı ))
 

Suyaka

Üye
Evet, sayın symbiancılar Android karşı atağa geçti : ))
 
yaa ayrımcılık yapıyorlar işte..800tl üstü verirsen 4.0 kullanırsın yoksa 3.2ye talim..ama belle bütün s3lere geliyor öyle ya da böyle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...