Nokia S60 XP Flash Değil Tema Değil..!

    Konu Sahibi
Nokia S60 XP Flash Değil Tema Değil..!
Arkadaşalar Fazla söze gerek yok Telefonunuz Baştan Sona Xp gibi duruyor flash yok...
İçerik:
Smart Settings
Windows XP Ekran Koruyucu
FireFox
Opera
Turbo MSN + 24 Saati 1 Kontor Ayarı
Windows Xp Not Defteri
Winamp
Wmaplus
Xsound
Python XP
Telefon Açıldığında Xp veya Vista gibi açılsın resimleri...
Xp teması + OS 9.1 teması
Uploader upload programı
Norton Virüs Programı + Anticabir + Symantec Antivirus
Winrar + rarları açarken uygulamadan çıkmıyor yen versiyon
X-Plore Son Versiyon

Tamamen Kendi Tasarımım Programları Sitelerden Alarak Düşündüm..
Bu arada N70 de çalışır.6220 classic de çalışmaz.Hepsi Zararsızdır.Arkadaşın biri telefonumu bozdu demiş benim 6600 da hiç sorunsuz kullanıyorum hepsini..Resim yok üzgünüm..Virüs programları telefonunuzu birazcık kasabilir...
Güle Güle Kullanın...
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: sinankayager, muhsinsa, 'Sefer ve 119 diğerleri

metboy38

Üye
6670 deneyim kardes eline saglı9k
 
çoooooook güzel bence eline kafana sağlık
 
emeğine sağlık teşekkürler...
 

zkr

Üye
emegiğine sağlıkta bu n70e olurmu
 

metboy38

Üye
arkadaslar kurmayım hepsin kurulu olan pogramları bozuyo 6670 kabul etmiyor
 

h4y4l3tr

Üye
Vallaha Aga Klavyene Sağlık Be Bazıları Kafana sağlık Dio Ama xD Acaip Güzel Uploadlamıssın Aga. Teşekkurler

--------------- Ekleme ---------------

o 6600 uygundur ben yukledim alayını hıc sorun cıkarmadan calısıo orda bazı yonergeler var onalara dıkkat etmen lasım etmedıysen bozulmus olabilir
 

-Burn-

Üye
6220 classic telefonunda oluyor mu
 

fbtore

Üye
ekran görüntüsü koyarsan neye benzedigine bi bakalım
 

yaral

Üye
çok güzel aga saol
 

Melik80

Üye
eline sağlık hacı..
 
    Konu Sahibi
çok saolun arkadaşalar N70 olur 6220 cllasic e olmaz ve telefonu bozmaz
 

macman

Üye
emeğine sağlık ahbap
 

dost2001

Üye
paylaşım için saol kardeş emeğine sağlık

--------------- Ekleme ---------------

emeğine sağlık kardeşş
 

Zzegel

Üye
teşekkürler eline sağlık