Nokia S60 Animasyonlu Tema!!

cok guzel olmus ama ben ulasamıyorum 15 mesajım olması gerekıyormus bana 15 tane mesaj atarmısınız arkadaslar
 

Exalans

Üye
    Konu Sahibi
aynen dostum bide bunları parayla alsaydık heralde telefonun 2-3 katı daha çıkardı
 

KGK

Üye
ellerine sağlık
 

ilgi333

Üye
ama bu temalar telefonu kastırıyor
 

osmn_52

Üye
paylaşım için teşekkürler
 

farukhan

Üye
yine iyi i_ yapm1ssin exelans
 

chadashh

Üye
telefon biraz yavaşlıo ama yine de değer eline sağlık