Nokia Oro Duyuruldu.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CorbyW

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Oro Duyuruldu.
Nokia Oro

Nokia, yeni üst düzey telefonu Nokia Oro'yu Eylül ayında Nokia Shop'larda satışa sunmaya hazırlanıyor. Satışa sınırlı sayıda çıkacak olan Nokia Oro'da Bridge of Weir marka deri, 18 ayar altın kaplama ve mavi kristal ekran kullanıldı. Nokia Oro aynı zamanda 8 megapiksel kamerası, 3,5 inç güçlendirilmiş camdan AMOLED ekranı ile dayanıklı olduğu kadar renkli ve zengin bir deneyim sunuyor.

Nokia Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Alessandro Lamanna Nokia Oro'yu şöyle tanımlıyor: "Nokia Oro'yu elinize aldığınız andan itibaren tüm kullanım süreciniz bir zevke dönüşüyor. Nokia Oro, akıllı telefon konsepti altında, büyük bir itinayla seçilmiş özel malzemelerle ustalıklı tasarımın olağandışı bir kombinasyonunu sunuyor. Altın kaplamasındaki detaylardan, mavi kristalden menü tuşları ve el işçiliği ile giydirilen deri kaplamasına kadar, Nokia Oro'nun tüm ayrıntıları titizlikle tasarlandı."

Nokia Oro, ödüllü Nokia J Bluetooth özellikli kulaklığın altın kaplama versiyonu ile birlikte sunuluyor. Nokia'nın "Her Zaman Hazır" teknolojisine de sahip olan Nokia J kulaklıkla kullanıcılar telefonla konuşmak istediklerinde kulaklığı takıp anında konuşmaya başlayabiliyorlar. Nokia J Bluetooth kulaklık aynı zamanda şarj edildikten itibaren sunduğu üç aya kadar çıkabilen kullanım süresiyle dikkat çekiyor.


Symbian Anna yazılım güncellemesi sayesinde Nokia Oro gelişmiş metin girme, daha kolay Nokia Maps ve tarayıcı kullanımı gibi özellikler sunacak. Nokia Oro'nun tavsiye edilen satış fiyatının 2.800 TL civarında olması bekleniyor.
Herzamanki gibi Nokia tasarım konusunda kendini aşmış.Ama gel görki içi nasıl?

 

rstsn

Üye
Hayatta almazdım
 

mstf_l

Üye
bildigin c7 nin kuyumcularda satılan versiyonu
 
zenginler için yapmışlardır bu telefonu bizde 5800'a talim
 
sırf gösteriş ve hava atmak için yapılmış bir telefon
 
bende almam onu yerine c7 alırım ama devir tasaruf devri o yüzden şimdi bu telefon altın kaplamalı altın fiyatları yükselişte bunu bi alcan 1 sene sonra satcan para para demessin kral olursun
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Bu telefonun adı sakat üzerinden çok espiri üretilebilir. (-Nokia Oro kullanıyorum. -genelevden mi verdiler vb.) Bülent Ersoy vb. şahıslar için teknolojik olarak çok fazla iyi. Genelde lüx telefonlar 2mp kameralı java işletim sistemli oluyor. Bu telefon onlara kıyasla baya baya teknolojik oluyor. Yalnız Nokia nedense şu C7'nin tasarımını çok kullanmaya başladı biraz kabak tadı verdi. N9'un tasarımına yönelmeli artık(bknz:nokia703)
 

CorbyW

Üye
    Konu Sahibi
Nokia nın tasarımları insanı zorla almaya teşvik ediyor.Tutun kendinizi d.d
 

uribaju

Üye
c7nin tasarımı olunca tabi cezbediyo resmen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...