Nokia Nın Son Harikası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ukalaboy

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Nın Son Harikası
NOKIA 8710i

* 3,1 Mp entegre kamera
* 3" LCD ekran, 10X optik zoom
* Sesli video
* Bluetooth 500mt.
* 512 Mb Sd card (arttırılabilir)
* MP3 player
* Radyo + kulaklık

Özelliklerinden çok tasarımı ile ön plana çıkan modelin en ilginç yanı bir Türk tasarımcı tarafından yapılması... Telefon önümüzdeki hafta satışa sunuluyor...

İşte resim;
 

VoLo

Üye
yurdum insanı iştee
 
taşınması sorun olabilir fakat güzel cihaz...
 
Bu özelliklere sahip olan cihaz biraz pahalıdır beee bana gelmez
 

crows

Üye
güzelmiş ya ama gerçekten pek gülesim yok burda gördüklerimi emeginize saygılı oldugum için yazıyorum ve gerçekten güzel oldukları için ama gülemiyorum bu günlerde kusuruma bakmayın
 

gknky

Üye
azuhahahahhaa
zamanında ne telefondu be
 

B@TuH@N

Üye
çok güzel fiyatı kaç para acaba bu konu hakkında bilgin var mı peki
 

kikaksk

Üye
güsel ama verilmişti galiba..
 

DuNKeR

Üye
bende resim biras geç açıldı özelliklere baktıktan soona resim açıldı
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; May 11 2006, 08&#58;33 PM) [post=332689]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Baydı artık bu resim yaw
[/b][/quote]



Ama arkadas özelliklerini yazarak bir nebze komik hale getirmiş
 

kay99

Üye
bence muhteşem bi cihaz teknolojinin son harikası kimbilir kaç para
 

hasisa

Üye
başlığı görünce
 

darkred

Üye
ben ilk defa gördüm bu resmi koptum yaw.türk işte mucitiz biz mucit
 

madhead

Üye
bluetooth cihazıda kelebek konmuş gibi duruyor..
 

G_Unit

Üye
<div class='quotetop'>(hasisa &#064; May 11 2006, 11&#58;06 PM) [post=332784]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
başlığı görünce
[/b][/quote]


yani
 
Pek kullanışlı görünmüyor ama özelliklerini beğendim
 

alihan

Üye
çok iiyaaa aklımız bı bunlara calısıo zaten
 

D3N1Z

Üye
<div class='quotetop'>(cepix &#064; May 11 2006, 10&#58;56 PM) [post=332776]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; May 11 2006, 08&#58;33 PM) [post=332689]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Baydı artık bu resim yaw
[/b][/quote]



Ama arkadas özelliklerini yazarak bir nebze komik hale getirmiş
[/b][/quote]
ever boylesı daha komık olmus
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...