nokia n95 8gb msn

kapu

Üye
    Konu Sahibi
nokia n95 8gb msn
selam arkadaslar kusura bakmayin konuyu aceleden nereye acacgimida bulamdim
,benim bir sorum olcak n95 8gb la cepten msn bagliyken acaba karsi pc ile webcam goruntulu konusabilirmiyiz (yoksa benim hayel gucummu cok genis ) sesli konusabiliyorsun frigg msn denen programla ama goruntulu hakkinda hic bir fikrim yok aradim bulamadim sayfalrda bilen varmi acaba tesekkurler simdiden
 
Tepkiler: kalem76 ve urfalı6327

schumici

Üye
mantıken olması lazım. ama telefondaki msn in de desteklemesi lazım
 

safakk

Üye
mantıken olması lazım. ama telefondaki msn in de desteklemesi lazım
+1
evet bende bu konuyu çok araştırdım da wireless ı kullanan msnlerde bu olur diye düşünüyorum neden dersen daha bir mms 4 kontörken sürekli bir görüntü alımı yada aktarımı çok pahalıya maal olabilir gibime geliyor
 

kapu

Üye
    Konu Sahibi
diyorsunuzki arkadaslar gerekli program olabilirse telefonlar uygun bu ise mantiken anladim arastirmaya devam o zaman tesekkur ler cevaplariniz icin
 

schumici

Üye
diyorsunuzki arkadaslar gerekli program olabilirse telefonlar uygun bu ise mantiken anladim arastirmaya devam o zaman tesekkur ler cevaplariniz icin
aynen birader araştırmaya son hız devam edip şu işi çözelim
 
Bulamadınız mı daha bende merak ediorumda
 
böyle bir program var aslında ama msn den değil kendi programından görüntülü görüşme imkanı sağlıyor.
ismi imichat hemde ücretsiz bir program.. denemek isterseniz sitesinden gidip inceleyebilirsiniz.
 
yaygın değilki yoksa çok mantıklı bu arada arkadaşlar msnde görüntülü chat yok gene bulursanız şansınıza ben 9 aydır bulamadım ve msn kullandım
 
arkadaslar ben gecen seyehat ettigim otobüsde wifi oldugunu anladım ve n95 8gb telimle girdim msn yüklü deildi hattım turceel .com a girdim bakdım live mesencer var ordan yüklemeden girip kullandım actı ve gayet kızlı idi