Nokia n8i kaça sata bilirim?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

orhan424

Üye
    Konu Sahibi
Nokia n8i kaça sata bilirim?
1 yıl buçuk oldu aldığımdan.iyi kaldı.Kaça sata bilirim?
 
Kullanmana göre değişir telefoncu 350–400 e alır bence
 
Alıcısına göre değişir ama 300 ile 400 arası üstü çok zor satılır.
 
aldığına nazaran ölü fiyata gider..satma kullan derim ben
 

sLeepLe

Üye
ben 5 ay kullanıp satmıştım 500 tl ye 1 buçuk sene önce takas düşünür müsün e6 ile?
 

orhan424

Üye
    Konu Sahibi
hiç olmazsa 300tlye satayım gerisi kolay

- - - Eklendi - - -

ben 5 ay kullanıp satmıştım 500 tl ye 1 buçuk sene önce takas düşünür müsün e6 ile?

Türkiyede değilim olsam da düşünmem.Android tel alcam.xperia ion falan
 
Nokia E7 1 yıllık kaça satılır?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...