Nokia N8 Wifi

    Konu Sahibi
Nokia N8 Wifi
Wifi bağlanıyor fakat bir süre sonra kopuyor ve tekrar bağlanmak istediğimde yine şifre istiyor. Ne yapmalıyım ? Yazılımı orijinal Belle
 

PALA.

Üye
Ayarlar >> Bağlantı >>Ayarlar >> Ağ Hedefleri >> [Erişim Noktası veya İnternet]

Yeni erişim noktasını bu şekilde eklersin, ağı ve şifresini kaydedersin. Ancak wifiyi her açtıktığından sonra, bağlanılan ağ üzerine 1 defa tıklaman gerekir.
 
    Konu Sahibi
Telefonda sim kart takılı değil sorun olur mu ?
 
Bununla ilgili ben konu açmıştım daha önce. Yapacak birşey yok. Telefonla alakalı bir sorun var. Bende de sürekli kendi kendine kapanıyordu ama sonradan düzeldi. Şimdi bağlantı kopmuyor.
 
Tepkiler: ByEmre221
    Konu Sahibi
Çok sağolun teşekkür ederim 👍
 
Tepkiler: PALA.