nokia n8 vs iphone 4 16gb

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia n8 vs iphone 4 16gb
arkadaşlar c6-01 nın üstüne 200-250 tl verip n8 mi alırım, yoksa 800 tl ( 8*100) verip iphone 4 mü alırım
 

Türe

Üye
tabiki iPhone 4
 

MasteLaa

Üye
N8 benim hoşuma giden bir telefon genelde çou kişinin hoşuna gitmez..Ama madem 800 TL koyabiliyorsun bence daha mantıklı telefonlara bakmanı öneririm.. Örn : Galaxy S2 , Xperia Arc gibi ..Ama tabi bu 2 telefon arasında tabii ki İphone 4..
 
Yani sistem ve oyunlar aynı.. Esaslı bi yenilikse aradığın iPhone 4.. Ekranı büyüsün ve tasarım üst seviye olsun diyosan N8
 
Paran varsa tabi ki Iphone. ama tabi bu senin telefonu ne icin istedigine bagli. Kamera icin N8, oyun ve uygulama icin Iphone.
oyun ve uygulamayla isim olmaz dersen parani yazik edersin Iphone almakla.
 
    Konu Sahibi
yok aslında ben telefonu oyun ve program için kullanıyorum desem yeridir. aslında iphone ye o para fazla bana ama taksitle olunca insan düşün müyor değil hani, ama n8e direk 250 (ikna edersem 200 TL ) verecem.
 

klongs

Üye
o zaman iphone 4 sana daha uygun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...